[ubuntu-nl gemeenschapsraad] [ubuntu-nl stichting] Domeinnaam ubuntu.nl beschikbaar.

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Di Feb 7 13:27:35 CET 2012

Volgens mij heeft Willem Hellinga gelijk dat we als Canonical bezwaar
maakt die domeinnaam niet mogen gebruiken omdat zij er rechten op
hebben. Ik voel er dus ook niet voor om daar geld aan uit te geven.
Kunnen we hem gratis krijgen, prima. Dan kunnen we het domein gebruiken
zolang Canonical daar geen bezwaar tegen maakt.

Als ik verder geen reacties krijg zal ik aangeven dat we alleen
interesse hebben indien er geen kosten verbonden zijn aan de domeinnaam
ivm. rechten Canonical.

groet,
Thomas.