[ubuntu-nl gemeenschapsraad] T-shirt verkoop t.b.v. Stichting

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Wo Feb 8 19:01:20 CET 2012

Is zeker een goed idee, een punt, krijg je hiermee geen problemen met
Canonical (of de webwinkel?)
Zo niet, worden de t-shirts ook op het forum aangeboden?

Met vriendelijke groet,

Gijs