[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Roadmap

Timo Diedering timo.diedering op hccnet.nl
Za Mrt 10 12:09:52 CET 2012

Op 10-03-12 11:52, Ronnie van de Crommenacker schreef:

> in thunderbird kan dat met een plugin. Ik weet niet of deze nu
> standaard geïnstalleerd is
>
> Op 10 mrt. 2012 11:12 schreef "Hannie Dumoleyn"
> <lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl <mailto:lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl>> het
> volgende:
>
>     Het wordt een prachtige site. Ik wil weten of er nog mensen zijn
>     die de tekst nalezen en eventueel correcties aanbrengen. Zo lees
>     ik het volgende:
>
>     En met /Mozilla/ Thunderbird/e-mail/ heeft u eenvoudig toegang tot
>     uw e-mails, agenda en adresboek.

> [...]
True. Lightning heet die plugin, maar er schijnen problemen te zijn met
nieuwe Thunderbird-versies. Daarom is -ie ook niet standaard
geïnstalleerd. Voor de agenda is er nog steeds Evolution aanwezig (op
Oneiric, toch). In Kubuntu heeft KMail het wel standaard aan boord.