[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Wikipagina's

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Zo Apr 14 19:40:19 CEST 2013

Hallo Marten,
goed bezig. :)
Ik heb even boven de wiki pagina's die verouder zijn vermeld dat de
pagina's verouderd zijn. Verder heb ik je de laatste versie van het
organisatievoorstel die Gijsbert gemaakt heeft opgestuurd. Ik heb op dit
moment nog even wat andere prioriteiten, maar ik ga er binnenkort ook
naar kijken.
groet,
Thomas.