[ubuntu-nl gemeenschapsraad] [ubuntu-nl prikbord] steunpuntenkaart

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Wo mei 22 10:30:37 CEST 2013

Hallo allemaal,

Tijdens de raadsvergadering gisteren is dit onderwerp even ter sprake
gekomen. In het kort wordt er nu dus al gewerkt aan een scriptje dat
steunpunten die lange tijd niet ingelogd hebben op het forum automatisch
'ontsteunpunt'.

Dank aan iedereen die ermee bezig is. Tot zover deze update...

Groet,
Marten