[ubuntu-nl gemeenschapsraad] (geen onderwerp)

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Ma Apr 28 10:54:45 CEST 2014

Hierbij de kopie voor de gemeenschapsraadslist, vergeten die toe te
voegen...
---

Beste Gerard,

Dit mailadres is van de gemeenschapsraad van Ubuntu NL, zeg maar het
bestuur. Ik zou het mailtje zelf nog een keer sturen, en nu naar
ubuntu-nl op lists.ubuntu.com, dat is het adres van de ondersteunings
maillijst. Daar heeft het veel meer kans om gelezen te worden.

Dat gezegd hebbende, over verschillen in dit geval tussen Linux Mint en
Xubuntu weet ik persoonlijk niets. Beste besturingssysteem is natuurlijk
subjectief, grote kans dat als je het aan ons vraagt het antwoord
'Ubuntu!' is. (Of misschien Lubuntu/Xubuntu op iets oudere computers).
Blender & Gimp zijn op alle drie makkelijk te installeren.

Hulp bij promoten kan op allerlei manieren, ik zou eens beginnen met het
subforum van het promotieteam bekijken:
http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?board=40.0

Eventuele hierop volgende mailtjes dus graag naar de ondersteuningslijst.

Groet,