[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Expired team membership of ~ubuntu-nl in ~locoteams-verified

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Zo Mrt 2 19:50:57 CET 2014

Hallo lezers van de raadslijst,

Ik ben ondertussen over onderstaand mailtje teruggemaild. Er bleek door
de LoCo Council al voor het verlopen van ons lidmaatschap een bug report
aangemaakt, maar daarvan waren we niet op de hoogte omdat Thomas, die in
de vorige gemeenschapsraad zat, er als enige persoon aan gelinkt was. De
LoCo Council was er niet van op de hoogte dat hij gestopt was en
zodoende hoorden we hier pas van toen Launchpad mailtjes begon te
sturen. Hoe dan ook, ik 'subscribe' nu op dat (private) bug report, en
heb Ron en Gijs ook toegevoegd. Ik heb voor de LoCo council erin
verduidelijkt hoe de situatie ontstond en gezegd dat we de 10de tijdens
de vergadering zullen beginnen een wikipagina samen te stellen voor de
'herkeuring'. Overigens wil ik er even bij zeggen dat het bug report
privé houden een beslissing van de LoCo Council is (conform hun
procedure), niet iets waar ik of de rest van de raad voor heb gekozen.
Kortom, alles staat weer op de rails.

Groet,