[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Ubuntu NL gemeenschapsraad

Marten de Vries marten-de-vries op ubuntu.com
Do Nov 12 22:42:50 CET 2015

Beste Gijs, Time, anderen,

Door ziekte doe ik op het moment niet veel anders dan met werk voor mijn
studie bezig zijn, en slapen. Ik merk dat ik geen energie over heb om
deze gemeenschapsraadsperiode goed af te maken. (Verkiezingen plannen,
nog een keer vergaderen, etc.) Het lijkt me daarom het beste als ik mijn
functie nu al (+- een maand of twee eerder) neer leg. Om de overgang
toch nog zo soepel mogelijk te laten verlopen (voor zover mogelijk in
deze situatie), hierbij nog wat benodigde informatie:

Ten eerste, de opzet van de vorige verkiezingen kunnen dienen als basis
voor de komende. Een kopie van onderstaande wikipagina kan dienen als
kandidatenpagina, en de drie startposts van de forumtopics waar op die
pagina naar gelinkt wordt kunnen ook grotendeels hergebruikt worden.

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad/VerkiezingenOktober2014Kandidaten

Ten tweede kan de mailing list van
https://launchpad.net/~ubuntu-nl-stemgerechtigden ook zo weer gebruikt
worden. Het LibreOffice Calc-bestand voor het tellen van de
verkiezingsuitslag (een bijlage van de wikipagina) idem. Ik ben
momenteel eigenaar van ~ubuntu-nl-gemeenschapsraad. Ik stel voor dat pas
na de verkiezingen aan te passen, want anders moet dat twee keer
geregeld worden; jullie zijn overigens al beide administrator van dat team.

Tot slot hoop ik gewoon als lid van Ubuntu NL actief te blijven, ik ben
niet opeens weg. Maar met de gemeenschapsraad moet ik nu echt stoppen.

Sorry dat ik de gemeenschapsraadsperiode niet tot het eind kan afmaken.
Bedankt voor de goede samenwerking van de afgelopen jaren.

Groet,