[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Besloten mailinglijst gemeenschapsraad nodig?

Ronnie van de Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Ma Aug 29 15:23:44 CEST 2011

Ik denk dat een besloten mailingslijst niet nodig is. De lijst van de
gemeenschapsleiding voldoet voor veel gevallen. Mocht er echt gesloten
communicatie zijn tussen de gemeenschapsleiding en de gemeenschapsraad, kan
dit via een gesloten IRC kanaal ver prive mails mijn inziens omdat dit maar
erg weinig voor komt.

Ronnie