[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Discussie: hoe de gemeenschap te beschermen tegen leden wiens gedrag de gemeenschap beschadigd?

UndiFineD undifined op gmail.com
Wo Aug 31 22:31:38 CEST 2011

He Jan,

Ik ben het volledig met je eens, dit zelfde geld ook voor de
internationale gemeenschap.
De (L)CoC is een set handreikingen, een heren/dames overeenkomst.
Het probleem is dat men nergens definitief stelt dat men zich zo
behoort te gedragen of anders...
het is dus in principe een overeenkomst zonder gevolgen.

Dat is precies het probleem waar ik tegen aanliep.
Men hield zich niet aan de CoC en daar ben ik de dupe van geworden.
Daarnaast heb ik nog een lastige thuissituatie waardoor het extra moeilijk werd.

Inmiddels is er voor mij al veel meer duidelijk en hoop ik me
binnenkort weer meer voor Ubuntu-NL te kunnen inzetten.

Op 31 augustus 2011 21:45 heeft Jan Stedehouder
<janstedehouder op gmail.com> het volgende geschreven:

--
Met vriendelijke groeten,
Keimpe de Jong