[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Vergadering gemist

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Ma Dec 12 17:04:54 CET 2011

Vervelend, maar kan een keer gebeuren.

Wanda, de vaste vergadering is elke tiende van de maand om acht uur 's
avonds in het IRC-kanaal #ubuntu-nl-meeting op Freenode. We zijn
bovendien ook bezig met het plannen van een extra vergadering om de
structuur t.o.v. de stichting te bespreken, maar ik neem aan dat je
daar al wat van mee hebt gekregen.

Groeten,
Sense

Sense Egbert Hofstede