[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Notulen, log en actielijst online.

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Wo Dec 14 14:01:40 CET 2011

Raadsleden,
de notulen, log en actielijst staan online. Ik moet zeggen dat het niet
meeviel om notulen te maken omdat er nog al wat onderwerpen door elkaar
liepen, en de relatie met de agendapunten soms lastig of niet te vinden
was. Niet onbegrijpelijk daar ik als geplande voorzitter onaangekondigd
afwezig was. (Nog maals mijn excuses, ik was vanwege visite helemaal de
vergadering vergeten.)

Desondanks heb ik notulen gemaakt, en aangezien ik niet live bij de
vergadering was lijkt het me goed als die deze keer goed worden
nagekeken.

Indien wijzigingen gewenst zijn, deze graag in deze draad kenbaar maken.

Notulen:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad/Vergadering20111210#Notulen

Actielijkt:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad/Vergadering20111210/Actielijst