[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Vergadering gemist

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Wo Dec 14 17:14:42 CET 2011

Marten,
bedankt voor het nakijken van de notulen, en het doorgeven van de
volledige log. Ik heb de notulen aangepast, en zal het punt op de agenda
van de volgende vergadering zetten.
groet,
Thomas.