[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Uitnodiging overleg server

Ronnie van den Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Zo Jul 24 19:32:49 CEST 2011

Om een vergadering toe te voegen moet je eerst op Lanchpad een account
aanmaken:
https://launchpad.net/+login

Daarna kun je op loco.ubuntu.com inloggen en daar een nieuwe meeting
toevoegen:
http://loco.ubuntu.com/teams/ubuntu-nl

Ronnie