[ubuntu-nl gemeenschapsraad] twee lists?

leoquant leoquant op ubuntu.com
Ma Jul 25 12:37:31 CEST 2011

Hallo,
ik krijg bij ons launchpadteam een "This team does not use Launchpad
to host a mailing list."
: https://launchpad.net/~ubuntu-nl-gemeenschapsraad
Hebben anderen dit ook? De oude mailinglist is verwijderd nu inderdaad.
Dat idee van het op de hoogte houden van alle teams is prima, vooral
wanneer onderwerp het enige raakvlakken heeft met het betreffende team.

groet
leoquant

gemeenschapsraad mailing lijst
gemeenschapsraad op lists.ubuntu-nl.org