[ubuntu-nl gemeenschapsraad] twee lists?

Rachid rachidbm op gmail.com
Ma Jul 25 16:59:05 CEST 2011

De maillinglijst was voor mij ook onvindbaar. Volgens mij kwam ik er ooit
toevallig via-via achter.
Ik heb de link ook op jullie wiki toegevoegd:
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad?action=diff&rev2=10&rev1=9