[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Wo Jun 8 10:49:42 CEST 2011

On Wed, 2011-06-08 at 03:31 +0200, UndiFineD wrote:
> Op 7 juni 2011 12:46 heeft Thomas de Graaff <thomasdegraaff op planet.nl>
> het volgende geschreven:

> Ik zou wel willen, maar ik weet nog steeds niets meer dan bovenstaande.
> er word een server ingericht. hoe wat en waar is mij ook niet duidelijk.

Dan lijkt het me tijd voor een overleg met je teamgenoten denk ik?

Hoe dan ook lijkt het me goed voor het vertrouwen in het team als er
vrijdag meer gemeld wordt dan alleen dat er een server ingericht wordt.