[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Wo Jun 8 18:41:55 CEST 2011

On Tue, 2011-05-31 at 18:27 +0200, Thomas de Graaff wrote:

> [...]
> bijvoorbeeld worden misbruikt e.d. Als dat het geval is, dan trekken ze
> direct de stekker eruit. Daarna komt dan het herstel.

> Het gaat om ook IPv6. Dus IPv4 erbij is geen probleem. De HCC draait
> zelf ook dual stack.

> Ik kan volgende week maandag contact opnemen met BIT hierover. Mocht het
> belangrijk zijn eerder contact hierover te hebben, bel me dan even, dan
> geef ik de contactgegevens van BIT door zodat iemand anders dit kan
> oppakken. Zelf weet ik niet of ik vóór volgende week maandag weer online

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vergeten ben om met BIT contact op te
nemen. Bas van den Dikkenberg attendeerde me hierop. Ik zal zorgen dat
ik morgen BIT bel om het e.e.a. te bespreken.