[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Bestuursleden Stichting ondersteuning Ubuntu-NL gezocht

leoquant leoquant op ubuntu.com
Zo Jun 12 19:14:27 CEST 2011

On 12-06-11 18:04, Gijs Jansen wrote:

> Stellen we nog een termijn voor het werven van bestuursleden? Komt er
> nog een oproep c.q. advertentie op het forum en IRC?
> Wat naar ik begrijp is Ubuntu Duitsland een vereniging, het lijkt mij
> dan ook verstandig als iemand met een goede kennis van de Duitse taal
> informeert bij de Duitse vereniging http://verein.ubuntu-de.org/ hoe hun
> het geregeld hebben met Canonical.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Gijs

Hoi raad en gijs,

het werven van bestuursleden lijkt me een goed idee. met een termijn.
tweetaligheid: duits-nederlands komt voor op ons forum, we kunnen
leden benaderen
om zo'n stuk te vertalen.

groet
leoquant