[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Backup Loco contact

Ronnie van den Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Vr Jun 24 22:03:06 CEST 2011

Ik heb net contact gehad met czajkowski and paultag. Ze adviseerden me
om Sense een mail te sturen om tijdelijk af te treden als loco-contact,
zoals beschreven is in
http://www.ubuntu.com/community/leadership-conduct. Zodra Sense weer
tijd heeft om deze taak volledig te vervullen kan hij weer loco-contact
worden.

Paultag opperde ook dat het mogelijk was om een mailinglijst te
gebruiken als communicatie middel naar de loco-council. Daardoor heeft
de council toch één contact adres, maar kan ieder raadslid mee
discussieren en meelezen. In principe kan iedereen op die lijst
reageren, maar ik verwacht hier geen groot probleem mee. Wat vinden jullie?
Ik weet alleen niet of het voor de loco-council een probleem is als ze
eerst moeten inschrijven voor de lijst voor ze kunnen posten, of dat de
posts eerst goed gekeurd worden.

Ik zal zo een mail naar sense hierover opstellen en een CC'tje naar deze
lijst. Hij kan ook dit meelezen, maar ik wil hem hiervoor ook even
persoonlijk benaderen.

Ronnie