[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Loco-contact

Ronnie van den Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Vr Jun 24 22:25:12 CEST 2011

Hallo Sense,

Tijdens de meeting van vandaag is je afwezigheid ter sprake gekomen. We
hebben besloten dat er een tijdelijk backup loco-contact moet komen.
Vanwege mijn bekendheid binnen de internationale gemeenschap hebben we
besloten dat ik deze taak tijdelijk op me neem.

Na de meeting heb ik gelijk contact opgenomen met czajkowski en paultag
hierover. Zij adviseerden mij om nog eens contact met je op te nemen en
vragen om tijdelijk op te stappen als loco contact, zoals beschreven in
http://www.ubuntu.com/community/leadership-conduct. Wanneer je weer
genoeg tijd hebt om deze rol te vervullen kun je gewoon weer terug treden.

Graag hoor ik van je,

Ronnie