[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Stichting ter ondersteuning Ubuntu-NL

leoquant leoquant op ubuntu.com
Wo mei 11 21:18:55 CEST 2011

On 11-05-11 21:06, UndiFineD wrote:
> Ter discussie staan dus de volgende punten:

> Er moet een rekening geopend worden ? welke bank ? kosten ?
> Sponsoring ?
>
> online betaal mogelijkheden ? (paypal / ideal / ..)
>
> Notaris in de zetelgemeente
>
> Omschrijving van het doel:
>
> 'Ubuntu Nederland en Vlaanderen' heeft als doel om 'Nederlandse en
> Belgisch Vlaamse gebruikers' te werven en hen ondersteuning te
> geven. Daarnaast creëren de 'gebruikers' documentatie en
> vertalingen voor Ubuntu en elkaar. Tevens worden er lessen gegeven
> in het gebruik van 'Ubuntu Linux'. De stichting kan van
> [...]
In feite is dit gedeelte al een tijd klaar, het traject is reeds
uitgebreid verkend door veel mensen.
Hele rapporten zijn opgesteld, met alle ins and outs. Laten we zoals
besloten is in de vergadering een kleine werkgroep de kern omschrijven
en presenteren, en wat mij betreft eindelijk een positief signaal
afgeven als raad:
Go. We gaan ervoor, yes!

groet!
leoquant