[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Fucntioneren gemeenschapsraad: vier punten ter discussie

leoquant leoquant op ubuntu.com
Za mei 14 12:21:35 CEST 2011

On 14-05-11 00:38, Gijs Jansen wrote:
> Ik gebruik Thunderbird, hier kan ik ook in en uitklappen. Ik vind de
> mail niet echt lekker werken, zoals eerder vermeld. Voor mij is de opzet
> op het forum, zoals voorheen bij de Community Council stukken
> makkelijker. Echter zijn er natuurlijk raadsleden die een discussie via
> de mail makkelijker vinden. Misschien toch eens over stemmen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Gijs

Hallo Gijs,

dan zal je dat tzt op de agenda van de raad moeten plaatsen, en
misschien even wat toelichten.
In ieder geval spreekt het organisatiemodel van sense over discussies
via de maillist, om
dubbele discussies te voorkomen.

groet
leoquant