[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Updates serverteam

Thomas de Graaff thomasdegraaff op planet.nl
Za mei 28 09:28:38 CEST 2011

(Ik heb even aan aparte draad gemaakt voor dit onderwerp, anders loopt
het door het vakantie-onderwerp heen.)

Afgelopen woensdag heb ik contact gehad met Bas van den Dikkenberg ivm.
het besluit van de gemeenschapsraad tijdens de vergadering dinsdag om op
het aanbod van de HCC in te gaan. Ik heb Bas verteld dat er een nieuw
serverteam is die het overzetten gaan uitvoeren. Bas gaf aan dat hij het
prettig zou vinden als Sebastian contact met hem opneemt omdat deze
heren elkaar al kennen. Vervolgens heb ik Sebastian gebeld, en hem
hiervan op de hoogte gebracht. Daarnaast heb ik alle leden van het
serverteam een email gestuurd met de contactgegevens van Bas van den
Dikkenberg, waarbij ik heb aangegeven dat ik op verzoek van Bas aan
Sebastian heb gevraagd contact op te nemen met Bas. Daarnaast heb ik
zowel Bas als Sebastian gevraagd me op de hoogte te houden.

So far de update van mijn aandeel.