[Ubuntu NL gemeenschapsraad] Stichting: update, en werving, benoeming bestuursleden

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Zo mei 29 18:53:46 CEST 2011

Op 28-05-11 11:01, leoquant schreef:

> oprichting van

> melden. Een
> gemeenschapsraad
> geen
> Verder
> vooral

> geschikt acht.

> zitting op IRC in ieder geval een stramien aan van logische stappen en
> besluitvorming van de raad voor buitenstaanders. Die logica laten zien
> is ook belangrijk.
> Voor besluitvaardigheid is de tweewekelijkse vergadering in het leven
> geroepen, dus dat lijkt me niet zo'n goed argument. Erg lang blijven
> [...]

Ik ben het eens met Leoquant, laten we vooral transparant blijven naar
de gemeenschap toe. Dus de beslissingen nemen op IRC, de mailinglist is
voor de discussie en overleg. Kandidaten kunnen zich gewoon aanmelden en
de raad wijst de stichting bestuursleden aan met hun functie.

Met vriendelijke groet,

Gijs
gemeenschapsraad mailing lijst
gemeenschapsraad op lists.ubuntu-nl.org