[ubuntu-nl gemeenschapsraad] wieiswie-pagina (Vertaalteam)

lafeber-dumoleyn2 lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Vr Nov 11 09:13:45 CET 2011

Graag zie ik op de wieiswie-pagina onder Ubuntu-NL Vertaalteam ook een
link naar http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam
Op de eerste pagina staan onder het kopje Contact de namen van de leden.
De bestaande link naar Ubuntu Dutch Translators op Launchpad mag
blijven, maar ik zou daarbij vermelden dat het hier de LP-pagina
betreft.

Verder heb ik nog een paar puntjes die ik wil melden:
1. het zou mooier zijn als alle foto's dezelfde afmeting hebben
2. taalfoutje bij Forumteam: indien u problemen ondervind (moet zijn
ondervindt)
3. de link naar de organisatiepagina onderaan moet straks naar de nieuwe
pagina wijzen

Over http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/organisatie
Persoonlijk vind ik zo een schema wel mooi. Deze ontbreekt op de nieuwe
pagina over de organisatie. Hij zou natuurlijk helemaal bijgewerkt
moeten worden. Het is maar een idee.
Hannie