[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Openbare deel maandelijkse meeting vr het raadsdeel

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Ma Okt 31 20:43:34 CET 2011

2011/10/31 Gijs Jansen <g.w.m.jansen op upcmail.nl>:
> Ik kan mij vinden in de laatste zin van Ronnie.
> Of we kunnen het publieke deel verplaatsen naar een andere dag verplaatsen,
> bijvoorbeeld, elke 24e dag van de maand. Zodat we om de 2 weken een meeting
> hebben, welke afwisselend raad/publiek is.
>
> Als we het idee van Ronnie eens 2 maanden als proef doen, kunnen we ook zien
> of dit ook een grotere inbreng genereert door de gemeenschap op het publieke
> deel.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Gijs
>

> Op 31-10-11 16:22, Ronnie van den Crommenacker schreef:

> [...]

Maar is er wel een probleem? Ik bedoel, er is n iemand die een
voorstel heeft gedaan. We kunnen daarover praten, maar we hoeven niet
gelijk allemaal ingewikkelde veranderingen door te voeren.

Groeten,
--
Sense Egbert Hofstede
http://www.sensehofstede.nl/