[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Onderhoud server HCC

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Vr Sep 2 20:03:25 CEST 2011

Wat mij betreft kan de vergadering doorgaan. De agenda van de
vergadering staat op de loco directory, en irc draait op de freenode
servers. Het lijkt me voldoende om aan te kondigen dat mensen die via de
Ubuntu-NL webclient normaal de vergadering volgen dit nu beter met een
andere webclient kunnen doen, bijvoorbeeld http://webchat.freenode.net/
oid.