[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Pros en Cons tegen het ligt houden?

Maik Adamietz maikadamietz38 op gmail.com
Vr Sep 2 22:49:39 CEST 2011

Hoi Thomas en de rest,

Naar aanleiding van mijn PB aan Thomas is er nu een topic geopend omtrent de
site van Pjotr. Dat is best goed om het te bespreken allemaal ook op het
forum maar....... Ik ben het niet echt ermee eens aangaande de reactie van
asphyxia
om de pros en cons tegen het licht te houden. Dit heb ik hem per PB waarvan
een BCC aan Thomas duidelijk willen maken:

Ik ga me verder niet in de discussie van het topic mengen maar.....

> Welke pros en cons tegen het licht houden? Had Pjotr beter mee kunnen
> helpen aan de Ubuntu NL wiki.
> Door de pros en cons tegen het licht te houden is het totaal in tegenstrijd
> met de forumregels als jullie het toch toe laten. Hier ben ik dus zo fel op
> tegen.
>
> Het is en blijft een commerciële site die vanuit dat standpunt, om geld te
> kunnen bekomen, dus vaak wordt gepost in vorm van een link. Te vaak door de
> jaren heen.
>
> Nu moet men niet gaan overwegen hoe of wat en straks de regels gaan
> [...]

Helaas en dat is de zoveelste keer, krijg ik geen antwoord terug terwijl het
zeer normaal eraan toe gaat naar mijn mening. Het lijkt op deze manier dat
alles in de wind wordt geslagen.
Ik ben en blijf erbij dat er niets tegen elkaar afgewogen moet worden en
zeer zeker niet ineens, alleen omwille van 1 lid het ineens wel toe te
staan.

M.v.g.,
--
Maik