[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Teken van leven

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Vr Sep 16 20:33:41 CEST 2011

Beste Sense,

Je hebt tijdens de verkiezingen al aangegeven dat het mogelijk was dat
je de functie eventueel neer moest leggen i.v.m. je studie. Daarom is
spijtig dat je ons zo lang in het ongewisse hebt gehouden als raad.
Het doet mij in ieder geval wel goed, dat je dit bericht stuurt en alles
verder goed met je gaat.
Verder hebben Thomas en Leoquant, volgens mij al geschreven wat er te
schrijven valt en heb ik daar verder weinig aan toe te voegen.
Hoe het een en ander verder gaat, zullen we in de (komende)
raadsvergadering bespreken.

In ieder geval, welkom terug.

Met vriendelijke groet,

Gijs