[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Aankomende verkiezingen raadsleden en verandering voorzitterschap

Ronnie van den Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Di Sep 20 22:52:16 CEST 2011

Ook op beide punten stem ik voor. Vooral nu het 'stemmen' niet meer zo
'hot-topic' is, zou 24 uur wel kort zijn. Ik hoop wel dat we minimaal 2
kandidaten kunnen vinden in 2 weken, maar mochten we dat niet voor
elkaar krijgen kunnen we dat termijn wel verlengen. Het is nu vooral van
belang dat we snel de raad weer aanvullen tot 7 leden.

Ronnie