[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Foundation to support Ubuntu-NL - trademark query

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Di Sep 27 18:31:31 CEST 2011

On Tue, 2011-09-27 at 18:06 +0200, Gijs Jansen wrote:
> Mooi dat dit gelukt is Ronnie.:-)
> Thomas, stuur jij de lijst door of moet ieder apart jouw een getekende
> lijst toesturen?

De toekomstig bestuursleden van de stichting moeten de overeenkomst
binnen 90 dagen van de 'effective date' (augustus) de stichting
oprichten. Dan moeten we toch bij elkaar komen en kunnen we meteen
allemaal het formulier ondertekenen.

Ik zie zo bij de eerste blik nog wel een probleem, tenminste één van de
bestuursleden moet een Ubuntu member zijn (6.1.2), en volgens mij is
geen van de leden die op dit moment toekomstig bestuurslid zijn Ubuntu
member.

In combinatie met het binnen 90 dagen van de 'effective date' (augustus)
oprichten kan dat nog wel een probleem gaan worden als iemand zijn
membership moet aanvragen. Als dat dan niet op tijd lukt is er namelijk
een probleem. De meeste zekerheid geeft het eigenlijk als iemand die al
member is lid wordt van het bestuur... Maar of iemand daartoe bereid is
weet ik niet.