[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Fwd: Foundation to support Ubuntu-NL - trademark query

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Wo Sep 28 16:07:31 CEST 2011

2011/9/27 Ronnie van den Crommenacker <ronnie.vd.c op ubuntu.com>:

> Er is over precies een week weer een mogelijkheid om Ubuntu member te
> worden. Thomas, als ik zo jou portfolio eens bekijk, dan verbaasd het me
> dat je het membership nooit hebt aangevraagd. Ik zou zeggen, ga ervoor!

+1 Thomas heeft zoveel gedaan, ik denk dat ze daar niet eens over na
hoeven te denken. Dat zou wel eens voor veel meer mensen die in het
bestuur zouden komen kunnen gelden. Er zijn teveel mensen in Ubuntu
Nederland die al lang Ubuntu Member hadden kunnen zijn, maar dat nog
steeds niet gedaan hebben.

Als iemand hulp nodig heeft met de procedure, of een aanbeveling wil,
val mij lastig! Ik kan helpen.

Zelf ben ik ook Ubuntu Member. Ik weet niet wat voor bestuur jullie in
gedachten hadden, maar als het echt nodig is kan ik wel bijspringen en
ook tekenen.

Groeten,
Sense

> Het valt me op dat er geen precieze datum staat ingevuld bij "Effective
> date" maar dat er een [] (waarschijnlijk een TODO) staat. Zal ik
> navragen hoe dat zit?
>
> Zijn er verder nog vragen over het document?
>
> Ronnie

Sense Egbert Hofstede
http://www.sensehofstede.nl/