[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Vergadering gemist

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Wo Apr 11 18:21:10 CEST 2012

Dag Thomas en andere raadsleden,

Ik heb je nog proberen te bereiken via de telefoon, helaas kreeg ik de
voicemail.
Er waren buiten de actielijst geen punten ook niet op het openbare deel,
wat ik wel jammer vind. Feedback vanuit de gemeenschap zou ik toch wel
op prijs stellen.
Wellicht kunnen we via de mailinglist eens kijken hoe we de gemeenschap
wat meer betrokken kunnen krijgen bij het openbare deel van de
vergadering. Ik zal zo even een mailtje erop los laten.
Verder weet ik niet hoe de bot werkt, moet ik mij toch eens in
verdiepen. Kan ik een volgende keer bij afwezigheid van jou, eventueel
toch de vergadering voorzitten.:-)
Ik heb daarom besloten om de vergadering uit te stellen, Johan opperde
24 april, alle aanwezige raadsleden hebben hier mee ingestemd.

Met vriendelijke groet,

Gijs