[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Vergadering komende vrijdag

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Wo Aug 8 19:00:41 CEST 2012

Beste mede raadsleden,

Ik had eerder al een mail verstuurt, maar die is niet aangekomen, daarom
op deze wijze.
Ik ben de komende raadsvergadering van 10 augustus ook niet aanwezig
i.v.m. mijn vakantie.
Wat betreft het punt over het verkleinen van de raad en geen aparte
leiding meer, ben ik ieder geval voor.

Met vriendelijke groet,

Gijs