[ubuntu-nl gemeenschapsraad] signature

Johan van Dijk johanvandijk op gmail.com
Vr Aug 24 12:37:19 CEST 2012

Ik verwijs je naar de mail die je 29 augustus 2011 hierover gestuurd hebt,
en het antwoord dat ik op 2 september 2011 gaf. De relevante tekst:

Vanwege ruimtegebrek hebben we o.a. ongebruikte attachments en avatars van
> leden die al lang niet zijn ingelogd verwijderd. Aangezien jij verbannen
> bent, ben je ook al een tijd niet ingelogd geweest. Om die reden is o.a.
> jouw avatar verwijderd.
> En aangezien jij niet langer meer welkom bent op het forum zou ik er niet
> op rekenen dat we een nieuwe avatar instellen voor jouw account.

Sinds die tijd is er niets aan je profiel veranderd. Er zijn alleen enkele
nieuwe profielvelden toegevoegd aan de forumsoftware die bij jouw account
nog de standaardwaarden hebben. Deze profielvelden zijn voor ieder lid
gewijzigd, dus ook voor jou.

Johan