[ubuntu-nl gemeenschapsraad] T-shirt verkoop t.b.v. Stichting

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Wo Feb 8 11:09:04 CET 2012

Voor de komende raadsvergadering staat er het onderwerp "T-shirt verkoop
t.b.v. Stichting" op de agenda:
http://loco.ubuntu.com/meetings/ubuntu-nl/279/detail/

        Vanuit de Stichting kwam een verzoek binnen om de mening van de
        gemeenschapsraad te geven over het verkopen van t-shirts om geld
        te verdienen voor de Stichting.

Graag nieuwe agendapunten ook op deze mailinglijst posten zodat ze
voorbesproken kunnen worden vóór de vergadering.

In deze draad dus graag reacties van de raadsleden hierover.

Ik vind het een goed plan, goodies, t-shirts e.d. zijn altijd leuk voor
release parties e.d. en voor Ubuntu België heb ik me laten vertellen dat
de verkoop van goodies een aardige inkomstenbron is.