[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Drukwerk aanvraag: Ubuntu promotieflyer

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Zo Feb 19 19:51:26 CET 2012

Ik weet niet wat de financiële ruimte is bij de stichting. Mocht dit
voldoende zijn, zou ik voor 10.000 stuks gaan, mocht dit krap zijn dan
de 5000 stuks. Het ontwerp lijkt mij namelijk niet snel te verouderen.