[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Drukwerk aanvraag: Ubuntu promotieflyer

wanda wandarooze op gmail.com
Wo Feb 22 16:01:38 CET 2012

Uitstekend.;-)

Op 22 februari 2012 15:38 schreef Johan van Dijk
<johanvandijk op gmail.com>het volgende:

*W_Intro <https://sites.google.com/site/wandasblogxubuntu/home>
Twitter <https://twitter.com/#%21/wandaxubuntu>*
*Made on  Linux Xubuntu - Machine.....

*