[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Innovatieve ideeën. Discussie.

wanda wandarooze op gmail.com
Zo Mrt 4 09:17:08 CET 2012

Ben het er zeker mee eens om geen beginners hoekje te maken ,en ook geen
apparte plaats voor Lubuntu , Xubuntu etc onder de motorkap zijn ze het
zelfde.
Vind het Forum nu al erg groot ,nog uitgebreider maakt het totaal
onoverzichtelijk zekers voor onze nieuwkomers.
Je ziet nu al dat er sommige zijn die een vraag op de verkeerde plaats
zetten.
En het moet voor de Mods ook nog leuk blijven.
Met vriendelijke groet Tom.

Op 4 maart 2012 00:49 schreef Thomas de Graaff
<thomas op thomasdegraaff.nl>het volgende:

*W_Intro <https://sites.google.com/site/wandasblogxubuntu/home>
Twitter <https://twitter.com/#%21/wandaxubuntu>*
*Made on  Linux Xubuntu - Machine.....

*