[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Agenda vergadering gemeenschapsraad 10-03-2012

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Vr Mrt 9 10:30:12 CET 2012

Er is een punt aan de agenda toegevoegd: evaluatie voortgang nieuwsteam.
Het nieuwsteam was enige tijd geleden al op de hoogte gebracht dat
komende meeting van de gemeenschapsraad er een evaluatie zou zijn.
Echter, ik had het per ongeluk op de agenda van een toekomstige meeting
gezet. Nu dus alsnog op de agenda van de juiste meeting.
vriendelijke groet,
Thomas.