[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Roadmap

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Za Mrt 10 10:24:29 CET 2012

2012/3/10 Gijs Jansen <g.w.m.jansen op upcmail.nl>:
> Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd op de Roadmap Wiki
> http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Roadmap
> Mocht iemand commentaar hebben op teksten o.i.d. dan verneem ik het
> graag en zal ik deze aanpassen indien gewenst.
> Verder viel het mij op dat aan de templates voor de Wiki nog weinig is
> gedaan. Wie is hier verantwoordelijk voor? En is er hulp nodig en wat
> zijn de eisen om aan de templates te mogen werken?
> Er staat bij diverse onderwerpen [wie?] met betrekking tot de
> verantwoordelijkheid, kan [wie?] verwijdert worden?  Tenslotte is het
> [...]

Hallo,

Wat mij betreft ziet het er wel goed uit. Wel is de inhoud een beetje
karig op dit moment, misschien zouden we iets meer ambitie kunnen
tonen. Waar willen we met Ubuntu Nederland staan over een paar jaar?
Willen we naar buiten treden en conferenties houden in Jaarbeurs te
Utrecht voor half Nederland, of zijn we tevreden met de huidige status
van kleine gebruikersgemeenschap?

Verder kan [wie?] volgens mij wel weggehaald worden, maar ik zou er
wel bijzetten welk team verantwoordelijk is.

Groeten,
--
Sense Egbert Hofstede
http://www.sensehofstede.nl/