[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Roadmap

Gijs Jansen g.w.m.jansen op upcmail.nl
Za Mrt 10 13:15:25 CET 2012

Op 10-03-12 10:35, Thomas de Graaff schreef:

> Als er meer ambitie getoond moet worden, dan zal naar mijn mening de
> eerste ambitie moeten zijn het hebben van meer actieve leden die een
> stellingname met meer ambitie kunnen waarmaken. Volgens mij zijn er op
> dit moment namelijk geen teams die zich vervelen en zitten te wachten op
> meer taken. Wat dat betreft lijkt me het versterken van het Mwanzo
> initiatief de belangrijkste ambitie als het op groei aankomt.
> Wanneer je doelen stelt zonder zicht op de weg hoe deze gehaald moeten
> worden loop je het risico toekomstige teleurstellingen op de agenda te
> [...]
Sense de inhoud is inderdaad wat karig op het moment. Wellicht kan het
missie document ook op de site gezet worden, als eerste. Dat maakt ook
duidelijker waarvoor de Roadmap er is. Ook vraag ik mij af of zaken als
de Roadmap etc. die op de Wiki staan wel voldoende gelezen worden door
de gemeenschap.
En dat sluit aan bij wat Thomas schrijft, de ambitie moet uit de
gemeenschap komen. Wij als Gemeenschapsraad kunnen daar alleen
ondersteuning aanbieden.
We kunnen via de mail of in een vergadering eens bespreken hoe de
Gemeenschapsraad over dit onderwerp denkt en welke visie zij er op heeft
. Wellicht dat er wat doelen bijgesteld moeten worden.

Met vriendelijke groet,

Gijs