[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Afwezig op vergadering gisteren

Thomas de Graaff thomas op thomasdegraaff.nl
Vr mei 11 11:03:32 CEST 2012

Raadsleden,
ik was weer eens afwezig op de vergadering gisteren. Helaas is dat de
laatste tijd te vaak gebeurd. Dat is niet goed als er je de voorzitter
van de vergadering bent. Ik doe het niet met opzet, ik ben de
vergadering gewoon vergeten. Aangezien de vergaderingen zonder
voorzitter niet doorgaan is het denk ik beter als er een andere
voorzitter komt voor de vergaderingen.
Dus als er iemand anders is die de vergaderingen wil voorzitten, dan
lijkt me dat beter. Ik kan dan nog steeds de notulen maken bijvoorbeeld,
zo worden de taken wat verdeeld.
Als iemand het voorzitterschap wil oppakken, laat het weten. Ik wil dan
best back-up voorzitter zijn in het geval de voorzitter er dan niet is.
groet,
Thomas.

--
Ik ga naar een Ubuntu Releaseparty. Kom jij ook? Kijk
op www.ubuntuparty.nl voor meer informatie.