[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Discussiepunten voor de eerstvolgende raadsvergadering: 24 mei

Sense Egbert Hofstede sense op ubuntu.com
Di mei 29 23:52:43 CEST 2012

Ik denk dat het goed is om de hier besproken dingen zaterdag tijdens
de releaseparty eens informeel met verschillende gemeenschapsleden
door te nemen. Dan kunnen we beter peilen wat er een beetje leeft. Na
afloop lijkt het me goed om de knoop door te hakken.

Groeten,
Sense

Sense Egbert Hofstede
http://sehofstede.nl/