[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Voorlopig aangepast organisatie voorstel.

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Wo Nov 7 12:15:45 CET 2012

Hallo Gijsbert,
kan je aangeven hoe de wijzigen zijn gemarkeerd? Ik heb net het document
even snel doorgebladerd, maar kon zo niet zien wat de aanpassingen zijn,
en wat de orginele tekst was.
vriendelijke groet,
Thomas.