[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Voorlopig aangepast organisatie voorstel.

Thomas de Graaff ttadegraaff op gmail.com
Do Nov 8 23:14:50 CET 2012

Hallo Gijsbert,
als je de veranderingen wil markeren, graag. Onderstrepen oid. wat er
gewijzigd is zou al een hoop helpen met het bekijken van het voorstel.
Bedankt,
vriendelijke groet,
Thomas.