[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Nederlandstalige iso's voor 12.10 beschikbaar

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Do Okt 18 23:29:02 CEST 2012

Hallo allen,

Versie 12.10 van ubuntu is vandaag uitgekomen, en ik heb nu ook
Nederlandse iso images voor ubuntu 12.10 gemaakt.

Voor deze release heb ik geen nieuwe aanpassingen aan de gelocaliseerde
iso's gedaan, het is dus gewoon de laatste versie van ubuntu met
dezelfde aanpassingen als voor 12.04

Ik heb zelf een langzame internet verbinding, dus iedereen die kan en
wil helpen met het seeden van de torrents is welkom. Hoewel de torrent
download niet heel populair blijkt, wordt de directe download vanaf de
ubuntu-nl site wel veel gebruikt. Sinds het uitbrengen van de
gelocaliseerde iso's voor 12.04 hebben zo'n 2500 mensen de
gelocaliseerde iso's in gebruik.

Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag op het forum:
http://forum.ubuntu-nl.org/vertalingen/nederlandstalige-images-voor-12-10-beschikbaar!/

Groet,
Redmar

32 bit:
http://ubuntuone.com/2v04q8VLMYDCrYUEoywc94
64 bit:
http://ubuntuone.com/3DHmo27Y368PrFBcQhQZ44

md5sum:
505a095c280e91cf10deb96b723c25ad  ubuntu-12.10-desktop-amd64-nl.iso
2fc271eaecc69808bdb1f52ff8175937  ubuntu-12.10-desktop-i386-nl.iso