[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Afwezigheid komende vergadering

Ronnie van de Crommenacker ronnie.vd.c op gmail.com
Vr Sep 7 17:51:06 CEST 2012

Hoi allen,

Ik heb vandaag de vraag gekregen van mijn baas om maandag wat overuren te
maken. Waarschijnlijk ben ik niet op tijd terug voor de vergadering van
maandag.

Ronnie
Op 3 sep. 2012 22:55 schreef "Sense Egbert Hofstede" <sense op ubuntu.com> het
volgende: