[ubuntu-nl gemeenschapsraad] Nederlandse iso images voor 12.04.1

UndiFineD undifined op gmail.com
Zo Sep 9 15:54:41 CEST 2012

Dankjewel Redmar,

Ik haal ze op om te helpen bij het delen.
Met beide ISO bestanden onder de 700 MiB
zijn deze nederlandse ISO's wel geschikt om op CD te zetten,
in tegenstelling tot de officiele versie van Ubuntu.

Op 9 september 2012 15:11 heeft Redmar <redmar op ubuntu-nl.org> het
volgende geschreven: